helgsummering.

Haft en grym helg! Har varit ute i solen mestadels av tiden därav
den obefintliga uppdateringen. 

Fredag:
Spenderades ju hemma hos fina Julia där vi drack vin och snackade.
BÄST! 

Lördag:
Picknick vid Seine under ett antal timmar med Moa och Sarah, vandrade
därefter vidare mot Ile de la Cité där vi drack corona och spanade på
snyggingar. Tog sedan mig bortåt och mötte upp Julia hemma hos henne
varpå vi åkte bort till Chatelet och köpte happy hour - drinkar. Avslutade
kvällen med thaimat hemma hos Julia och sedan somnade vi båda som
stockar (som de otroligt coola och sofistikerade partytjejerna vi är) klockan 12.

Söndag:
Svenska kyrkan och våfflor blev morgonens utflykt. Sen körde jag och
Julia ännu mer parkhäng och hamnade borta i Bois de Boulogne där jag
käkade smarrigaste starbuckssalladen. 

Så härligt! Tack för att sommaren kom till Paris i mars. 












Picknick vid Seine - Francois Mitterand Biblioteque










Coronafest på Ile de la Cité




Krogrunda med balkanmusik




Mässa och våffelmys på Svenska kyrkan i Paris


Parc Monceau






Lunch i Bois de Boulogne





Kommentarer
Postat av: Karin på blogg.se

Hej!



Jag jobbar på blogg.se och har mailat dig angående PLAN. Du anmälde dig och skrev att du ville vara med men nu har jag inte hört något mer. Hör gärna av dig när du ser detta, snart behöver vi ditt inlägg!:)



Mvh

[email protected]

2012-03-29 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0