jag lovar.

Tänkte att jag skulle öppna fönstret för att insupa lite
sommarluft såhär på morgonkvisten. Precis i den
sekunden börjar det regna. Hade jag varit ute så hade
jag blivit lite ledsen, men nu kändes det ganska fint.
Morgonregn i sommarparis. Det låter inte helt fel i mina
öron.

Nog om vädret, (Jag lovar att försöka skära ner på väder-
uppdateringarna. Detta är ingen väderblogg även fast nya
läsare kanske kan tro det... men det är ju bara så spännande! 
Kanske ska bli meteorolog. PS. var tvungen att googla hur
det stavadas. Min skrivande svenska blir sämre och sämre
för varje dag.DS.) idag ser planeringen ut så här: 

1. Äta frukost, JIPPIEEE. 
2. Ta en promenad till La Clef i klänning utan strumpbyxor.
Going wild and crazy.
3. Konversationsträff/prata-franska-och-fika-grupp
4. Njuta av vädret
5. Jobba dvs. ta hand om ett skrikande barn och försöka
komma på ett fungerande (och lagligt?) sätt att få det att sluta
skrika. 

Morgonbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0