dagens känsla.

Söndag kväll återigen, helgen är slut för denna gången
men det kommer en ny alldeles snart. Tre dagars arbete
denna veckan sen blir det långhelg och champagnedrickande! 

Haft en toppenhelg verkligen. Vädret har varit härligt, jag
har träffat mina fina Pariskompisar, ordnat saker jag inte
trodde att jag vågade, tränat lite och hunnit med att gå till
kyrkan imorse. Men bäst av allt är att jag, trots att jag
hunnit med mycket, har tagit det väldigt lugnt och försökt
vara i nuet och bara må bra. 

Så det ska jag fortsätta med nu också. Krypa till kojs,
lyssna lite på ljudboken och lösa korsord. Tomorrow, work
begins again. BONNE NUIT MES CHÉRIES!

(och dagens känsla, den kan ni väl gissa er till antar jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0